عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: شهامت، نگاه ارزشمند علمی فردی دانشگاهی و آشنا به ورزش مانند گودرزی، ‌پرسپولیس را از بحران‌های پیش رو نجات داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مصطفی سلیمی با اشاره به اینکه وارث فرایندی هستیم که نمی‌توان آن را متوقف کرد، ‌اظهار داشت: باید سیستم باشگاه پرسپولیس را تغییر داد و با روزآوری مدل باشگاه‌داری در این تیم نتایج لازم و مناسب را گرفت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با بیان این که سرمایه‌گذاری در باشگاه مقروض و زیان دیده پرسپولیس برای هر سرمایه‌گذاری پر ریسک است، افزود: این حامیان مالی با علم به مشکلات مالی فراوان پرسپولیس و با انگیزه خدمت به کشور و هواداران تیم بزرگ پرسپولیس وارد شده‌اند و دلیل روشن این مدعا وجود جاهای بسیار مطمئن‌تر برای سرمایه‌گذاری است.

سلیمی اضافه کرد: افراد سالم و درستکاری در هیات مدیره پرسپولیس عضویت دارند و دلشان می‌خواهد این تیم به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر آرامش هواداران بعد از تغییر و تحولات هیات مدیره گفت: این موفقیت مرهون شهامت وزیر ورزش و جوانان است. نگاه ارزشمند و علمی فردی دانشگاهی و آشنا به ورزش مانند گودرزی پرسپولیس را از بحران‌های پیش رو نجات داد و امید داریم نتایج شیرین تصمیمات منطقی دکتر گودرزی و همینطور امیر رضا خادم را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار