سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: باید اذعان کنم که انتقال عبدالله کرمی به پرسپولیس شایعه است و ما نه به پرسپولیس بلکه به هیچ باشگاه دیگری بازیکن نمی دهیم.

حسین ابن‌قاسم، سرپرست تیم فولاد خوزستان درخصوص انتقال عبدالله کرمی بازیکن این تیم به پرسپولیس تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من نمی دانم این حرفها و خبرها از کجا آمده است و منشأ یا منبع این گونه خبرها که بعضی خبرگذاریها درج می کنند چیست؟!

وی در ادامه افزود: باید متذکر شوم کرمی هم اکنون در فولاد خوزستان است و قصد هم ندارد به پرسپولیس برود و این خبر شایعه‌ای بیش نیست.

ابن‌قاسم ادامه داد: ما قرار نیست هیچ بازیکنی را به پرسپولیس یا هر تیم دیگر بدهیم و در حال حاضر قرار هم نیست هیچ بازیکنی را از باشگاه دیگر به خدمت بگیریم و درخواست من این است که برای فولاد حاشیه درست نکنید.

مدیریت تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: برنامه کلی ما این است که در حال حاضر هم تیم و هم شخص فرکی و هم بازیکنان به یک استراحت 15 روزه نیاز دارند و پس از آن درمورد آینده و اهداف کاری فولاد برنامه ریزی صورت می گیرد و اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام اهداف فولاد دوری از حاشیه ها است که امیدوارم رسانه ها از درج هرگونه خبری اجتناب کند زیرا همه عوامل، بازیکنان و فرکی استراحت می کنند.

ابن‌قاسم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که رسانه ها نیز تیم فولاد را حمایت کنند تا بتواند در جام‌های آینده سربلند و موفق باشد و برای کشورمان افتخار کسب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابن قاسم ، فوتبال ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار