معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 برابر درخواست‌های شهروندان این منطقه اقدام به رفع آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان این منطقه کرده است‌.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، برابر پیام های واصله از سامانه 1888 در خصوص رفع آلودگی صوتی و بازدید میدانی از محدوده میدان میوه و تره بار در محله قبا خیابان صدف مشاهده شد که بعلت عرض کم معبر و تقاضای بالای پارک در دو طرف گذر و عبور دوطرفه وسایل نقلیه از خیابان صدف مشکلات فراوانی را برای شهروندان بوجود آورده که منجر به تولید آلودگی صوتی و نزاع لفظی بین رانندگان وسایل نقلیه شخصی گردیده است.

در این راستا و بر اساس دستور شهردار منطقه مبنی بر رسیدگی فوری به موضوع طرح ضربتی از طرف معاونت حمل و نقل و ترافیک انجام شد و با حذف پارک حاشیه‌ای در حد شمال معبر و نقاط کم عرض گذر با نصب علائم و تجهیزات ترافیکی توسط واحد اجرایی معاونت ظرف مدت کمتر از 24 ساعت مشکل فوق مرتفع و تردد روان و آرامش خاطر شهروندان محترم تامین شد.

مهندس علی فغانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه اعلام کرد: این معاونت آمادگی دارد براساس اطلاع رسانی از طریق سامانه 137 نظرات و پیشنهادات شهروندان محترم را در خصوص رفع مشکلات مشابه ترافیکی در کمترین مدت در محلات دریافت و رسیدگی کند.

مهندس فغانی در ادامه اظهار داشت : نقش فرهنگ ترافیکی رانندگان وسایل نقلیه در حل مشکلات ترافیک محلات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد اما از آنجا که بر اساس آمار خوشبختانه سطح تحصیلات مردم ساکن منطقه 3 از متوسط شهر تهران بالاتراست که خود ارتباط مستقیم با فرهنگ ترافیک دارد .

انتهای پیام/
برچسب ها: صوت ، شهروند ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار