اولین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۱۴ و سومین نمایشگاه بین المللی فناوری‌های پیشرفته صبح امروز در محل نمایشگاه بین المللی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، اولین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۱۴ و سومین نمایشگاه بین المللی فناوری‌های پیشرفته با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، سفیر روسیه و افغانستان و همچنین کاردار هند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی افتتاح گردید. 

نجفیان دبیر نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه تبادل انتقال فناوری و تجاری سازی تکنولوژی است. 

وی گفت: ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور دارند که ۶۰ شرکت ایرانی و ۳۲ شرکت از روسیه، ۱۷ شرکت از هند، ۲ شرکت از کره جنوبی و همچنین از کشورهای بلژیک، آلمان، انگلستان، چین، ترکیه، اتریش نیز حضور دارند. 

نجفیان افزود: در روز دوم نمایشگاه  که روز فناوری‌های روسیه نامگذاری شده که ۱۰ فناوری برگزیده شرکت روز ارائه خواهد شد و همچنین روز سوم نمایشگاه با نام روز فناوری‌های هند با ارائه ۱۰فناوری برگزیده شرکت‌های هندی در نمایشگاه معرفی خواهند شد. 

دبیر نمایشگاه همچنین افزود: کارگاه آموزشی با عنوان ارزشگذاری و تجاری سازی فناوری توسط مرکز خدمات تخصصی پارک فناوری پردیس در روز سوم نمایشگاه برگزار می‌شود. 

وی در پایان افزود: ایران با ظرفیت بالایی در حوزه فناوری شرکت کرده است و معاونت علمی نیز برای این دوره تلاش خود را برای تامین تکنولوژی انجام می‌دهد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.