رئیس پارک فناوری پردیس:

نمایشگاه‌ها، راهی برای توسعه بازار در سطح جهان است

برگزاری سومین دوره از نمایشگاه فناوری و نوآوری راهی برای توسعه بازار در سطح جهان است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس امروز در نشست نمایشگاه فناوری و نوآوری در جمع خبرنگاران گفت: سومین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۱۴ با حضور شرکت‌های خارجی در روز جمعه افتتاح می‌شود. 

وی عنوان کرد: در سومین نمایشگاه فناوری و نوآوری، ۳۲ شرکت و مرکز پژوهشی تایید شده از روسیه، ۱۸ شرکت از هند، ۲ شرکت از کره جنوبی و شرکت‌هایی از اتریش، آلمان، انگلستان، چین، ترکیه حضور دارند. 

وی گفت: البته همه کشور‌ها ظرفیت برای توسعه فناوری و همکاری‌های بین‌المللی را دارند و از طریق این رویداد‌ها نمایشگاه‌ها، حجم بزرگی از متخصصین، تخصص‌ها و محصولات خود را نمایان می‌کنند. 

وی خاطر نشان کرد: رویکرد معاونت علمی و فناوری از برگزاری نمایشگاه، آشنایی شرکت‌ها، متخصصین، برای توسعه فناوری است. 

وی با بیان اینکه در سومین دوره از نمایشگاه، تعداد شرکت‌هایمان افزایش پیدا کرده است، گفت: در برگزاری اولین دوره از همایش در سال ۱۳۹۰، شصت شرکت، سال ۱۳۹۱، هفتاد و پنج شرکت و امسال با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و دستاورد‌ها و فناوری‌های خود را عرضه می‌کنند. 

وی گفت: زمینه توسعه و فناوری ایران با کشورهای دیگر و توسعه بازار در سطح جهان بخشی از اهداف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۱۴ است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار