اسپانیا میزبان جام جهانی 2014 بسکتبال از روز گذشته شمارش معکوس برای جام جهانی بسکتبال را طی مراسمی به طور رسمی آغاز کرد. شمارش معکوس جام جهانی از 100 روز قبل از مسابقات آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اسپانیایی ها با گرفتن میزبانی جام جهانی بسکتبال بسیار هیجانزده هستند و برنامه های مختلفی را تا اغاز مسابقات در نظر دارند.

روز گذشته با رسیدن به 100 روز قبل از آغاز مسابقات جام جهانی 2014 ساعت بزرگی در شهر مادرید رونمایی شد که 100 روز و صفر ساعت و صفر دقیقه تا شروع جام جهانی را نمایش می داد. رافائل نادال تنیسور مشهور اسپانیایی، پدرو آلمادوار فیلمساز و پنه لوپه کروز بازیگر اسپانیایی با ارسال عکسهای خود در حالی که لباسهایی به رنگ اختصاصی جام جهانی امسال اسپانیا پوشیده بودند، حمایت خود را از میزبانی کشورشان نشان دادند.

تیاگو اسپلیتر بازیکن برزیل، کارلوس دلفینو بازیکن آرژانتین، خوزه خوان باره آ بازیکن پورتوریکو، کارلوس مورایس بازیکن آنگولا، ناندو دکولو بازیکن فرانسه، متیو دلاوادوا از استرالیا و جیم آلاپاگ از فیلیپین در کمپین بازیکنان اسپانیایی برای گرفتن عکس از خود با لوگوی جام جهانی اسپانیا و انتشار ان در شبکه های اجتماعی شرکت کردند.

پاتریک بائومن دبیرکل فدراسیون جهانی و عضو کمیته ملی المپیک هم در این برنامه شرکت کرد.

پائو گسول ستاره تیم ملی اسپانیا نیز در رادیوی ملی این کشور پیام داد که " تنها 100 روز تا جام جهانی باقی مانده است. بازیها را از دست ندهید."

مردم شهرهای بیلبائو، بارسلونا، گرانادا، مادرید، جزایر قناری و سویل هم روز پنجشنبه در حالی بیدار شدند که شهرهایشان به عنوان میزبانهای جام جهانی شکل ویژه ای به خود گرفته بود و 100 توپ بسکتبال در قسمتهای اصلی شهر به نشانه 100 روز باقیمانده تا جام جهانی قرار داده شده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جام ، جهانی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار