سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال جوانان اعتقاد دارد فیزیک بازیکنان جوان ایرانی مثل بزرگسالان است و این بازیکنان پتانسیل بالایی برای بسکتبال دارند.

میلوش پی اچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مسابقات قهرمانی غرب آسیا که از فردا سوم خرداد در کشور اردن آغاز می شود، گفت: تمام تلاش خود را در این مسابقات به کار می گیریم اما بازیهای غرب آسیا ابتدای کار آماده سازی ما است. تیم ملی جوانان دو هدف پیش رو دارد: ابتدا گرفتن نتیجه خوب و پس از آن اجرای برنامه های تیم ملی بزرگسالان تا بازیکنان جوان نیز در راستای بزرگسالان حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز صحبت خاصی در مورد قرارداد با فدراسیون انجام نداده است در مورد بازیکنان تیم ملی جوانان توضیح داد: تیم قد بلند و خوبی در اختیار داریم و مشخص است که روی این بازیکنان کار شده است. بازیکنان این تیم با یکدیگر هماهنگ هستند و تلاش می کنیم در فرصت باقیمانده بازی آنها را ارتقا دهیم.

پی اچ تاکید کرد که فیزیک این بازیکنان به بزرگسالان نزدیک است و پتانسیل زیادی هم دارند.

پیش زمینه کاری سرمربی جدید تیم جوانان چندان مشخص نبود. پی اچ می گوید: از فدراسیون بسکتبال صربستان درخواست کرده ام که رزومه ام را به فدراسیون ایران ارسال کنند. پیش از آمدن به ایران در تیم افنپه و تیمهای ملی پایه صربستان به عنوان کمک مربی فعالیت داشتم.

انتهای پیام/


برچسب ها: بسکتبال ، جوانان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار