هنرمند همدانی، در کنار 2 هنرمند از استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره قلم سبز شد.

 
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان همدان گفت: محمد سعیدی، از فعالان مرتبط با واحد نمایش و واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان، با نمایشنامه «از این ماشین خون می‌چکه قربان» توانست در کنار 2 هنرمند از استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی لوح تقدیر و جایزه چهارمین جشنواره منطقه‌ای قلم سبز را از آن خود کند.

نیما بیگلریان افزود: در این جشنواره که فراخوان آن در اوایل آبان پارسال با مضامین دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، خانواده، جوانان و سبک زندگی اسلامی – ایرانی و متون برگرفته از آداب و رسوم بومی به تمام نقاط کشور ارسال شد، 88 اثر از 9 استان کشور به دبیرخانه ارسال شد که در مرحله بازبینی تعداد 47 اثر برای داوری نهایی انتخاب و برای معرفی برترین‌های این دوره در معرض داوری حمید رضا نعیمی، علیرضا حنیفی و بهاره لطافتیان قرارگرفت و در نهایت 3 نمایشنامه بدون ترتیب اولویت به عنوان مقام‌های جشنواره معرفی و از 2 نمایشنامه دیگر تقدیر شد. آثار برتر و منتخب جشنواره در قالب کتاب برگزیده نمایشنامه‌نویسی قلم سبز به چاپ خواهد رسید./س
برچسب ها: هنرمند ، جشنواره ، قلم سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.