مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 800 تن شیر خشک صنعتی در بزرگترین مجتمع تولید شیر خشک خاورمیانه در شهرستان شهرکرد تولید و روانه بازار مصرف شده است.

سید نعیم امامی گفت: تولید این میزان محصول در بزرگترین مجتمع تولید شیر خشک خاورمیانه نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر افزایش  داشته است.
امامی افزود: این کارخانه ظرفیت تولید 10هزار تن انواع شیرخشک صنعتی، نوزاد و مکمل های غذایی – ورزشی را در سال دارد و بازار هدف محصولات آن داخل کشور و کشورهای همسایه است.
وی تصریح کرد: تولید این کارخانه از 500 تن در سال 1391 به پنج هزار تن شامل یک میلیون و 200 هزار بسته در سال 92 افزایش یافته است.
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت:  شیرخشک تولید شده در این کارخانه طی سال گذشته سه میلیون دلار ارز آوری داشته است، که با پیش بینی های انجام شده ، تولید شیرخشک امسال 20 میلیون دلارارز آوری خواهد داشت.
امامی  افزود: روزانه 140 تن شیرخام وارد مجتمع بزرگ تولید شیر خشک نوزادان کشور می شود.
مجتمع بزرگ تولید شیر خشک نوزادان کشور سال 91 در منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد که برای ساخت بزرگترین مجتمع تولید شیر خشک نوزادان کشور 600 میلیارد ریال هزینه شد و با بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال مستقیم 240 نفر فراهم شده است./ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
سلام شماره واتسپ