نماینده مردم قائم شهر با بیان اینکه به نظر می‌رسد وزیر کشور مسلوب الاختیار است گفت: در روزهای آتی استیضاح وزیر کشور تقدیم هیئت رییسه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی  باشگاه خبرنگاران، کمال علیپور نماینده مردم قائم‌شهر و عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی گفت: صندوق توسعه ملی برای حمایت از بخش خصوصی و در جهت کاهش وابستگی به نفت است اما متأسفانه اخیراً دولت 4.1 میلیارد دلار از این صندوق را برداشت کرده که این امر خلاف قانون است، ان‌شاءالله دولت و وزیر اقتصاد پاسخگو بوده و برای مجلس روشن کنند که این مبلغ عظیم را خرج چه کاری کرده‌اند.
 
وی در ادامه خطاب به وزیر کشور نیز اظهار داشت: جناب آقای وزیر یک جایی استاندار یا فرمانداری به مجلسی که در رأس امور و تصمیم گیرنده است توهین می‌کند و هیچ برخوردی نمی‌شود، به نظر می‌رسد که وزیر کشور مسلوب الاختیار است اما در یک جایی دیگر زمانی که یک فرماندار از سخنرانی یک آقایی جلوگیری می‌کند اجبارش می‌کنند که استعفا دهد و در مورد عزلش رأی می‌دهند.لازم است وزیر کشور روی این موضوعات پاسخگو باشد.
 
عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: همکاران از روز گذشته این موضوعات را پیگیری کردند و ان‌شاءالله استیضاح وزیر کشور تقدیم هیئت رییسه خواهد شد.
 
علیپور در ادامه خطاب به وزیر بهداشت و درمان نیز اظهار داشت: بهتر است وزیر بهداشت نظارتی بر روی دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها داشته باشد که وضعیت خوبی ندارند،‌وضعیت بیمارستان‌ها و برخورد نامناسب پرسنل باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
این نماینده مجلس نهم همچنین خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ما در شهرستان قائم شهر در رابطه با نساجی قائم شهر با مشکل مواجهیم که باید این سوال را از وزیر جویا شد که آیا هنوز زمان آن نرسیده که به این نساجی برای خروج از رکود کمک کند.
 
وی ادامه داد: 11 میلیارد تومان مشکل 5، 6 هزار نفر از کارگران نساجی را حل می‌کند. آیا تأمین 11 میلیارد تومان برای نظام مشکل است که هر روز شاهد تحصن در مقابل مجلس و خیابان نباشیم و شرمنده این مردم نشویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار