سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان برای برقراری آتش‌بس و توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین فعال شود.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره سفر وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان و سوریه گفت: سفر آقای عراقچی به لبنان و سوریه در این شرایط خاص و خطیر کار ارزشمندی بود و نشان‌دهنده شجاعت دستگاه دیپلماسی در مبارزه با صهیونیست‌ها بود.

وی اظهار کرد: این سفر‌ها پیام محکمی از طرف جمهوری اسلامی ایران به اضلاع محور مقاومت داشت که ما در هر شرایطی در سخت‌ترین شرایط در کنار برادران خودمان و رزمندگان محور مقاومت در منطقه هستیم و در مبارزه با صهیونیست‌ها هیچ تردیدی نداریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس بیان کرد: از طرف دیگر سفر‌های آقای عراقچی به لبنان و سوریه به نوعی تحقیر رژیم صهیونیستی بود، چون ادعا‌هایی را برای حمله به هواپیما‌های ایرانی مطرح کرده بودند که ورود وزیر خارجه کشورمان به فرودگاه بیروت در شرایطی که در آن روز‌ها به‌طور مکرر مورد حمله رژیم صهیونیستی بود اقدامی انقلابی، ارزشمند و شجاعانه بود. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره سفر وزیر امور خارجه کشورمان به عربستان گفت: دستگاه دیپلماسی باید از همه ظرفیت‌هایش برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی در منطقه استفاده کند.

وی تصریح کرد: عربستان نقش مهمی در جهان اسلام دارد، اما متاسفانه سعودی‌ها و رسانه‌هایشان در یک سال گذشته مواضع مطلوبی در ارتباط با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه نداشتند لذا امیدواریم که عربستان برای برقراری آتش‌بس و توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین فعال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار