خانوارهایی که قصد تغییر و اصلاح اطلاعات اقتصادی خود را دارند می‌توانند از امروز به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و این تغییرات را اعمال کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده بود، خانوارهایی که پیش‌تر در سایت refahi.ir برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کردند، می‌توانند از امروز، "چهارشنبه 31 اردیبهشت 93" نسبت به اصلاح اطلاعات اقتصادی خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی، اصلاح اطلاعات خانوار بر مبنای چهار دلیل یعنی، تولد، فوت، ازدواج، طلاق صورت می‌گیرد؛ که هموطنان می‌توانند با در دست داشتن مدارک معتبر با مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه 10 نسبت به ثبت تغییرات ذکر شده اقدام کنند.

همچنین آن دسته از هموطنانی که به دلایل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و ... متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود جهت ادامه دریافت یارانه نقدی هستند، نیز می‌توانند پس از مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی نسبت به تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهش میکنم پی گیری کنید تا سایت رفاهی برای اصلاحات باز بشه و همه افرادی که ثبت نام کردند بتونن اطلاعات خودشون رو ببینن و ازش پرینت بگیرن تا خیالشون راحت بشه. الان هیچ کس خیالش راحت نیست چون معلوم نیست این دفاتر پیشخوان شاید اطلاعات را اشتباهی ثبت کرده باشند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
یعنی دولت محترم اصلا برای اون افرادی که به اشتباه تعداد رو کم یا زیاد ثبت کردند یا اطلاعات رو اشتباه وارد کردند وقتی در نظر نگرفته تا اصلاحات انجام بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۱:۴۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام.
خواهشمند است نسبت به پیگیری مورد زیر اقدام فرمائید:
تکلیف آن دسته از متقاضیان یارانه که ازدواج کرده اند اما متاسفانه به علت عدم اطلاع رسانی درست نسبت به ثبت نام با سرپرست قبلی شان در سامانه ثبت نام نکرده اند و اکنون پس از مراجعه به پلیس + 10 آن ها اعلام می کنند شامل شما نمی شود...!!!!
خب تکلیف ما چیست؟
خواهش می کنم پیگیری کنید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
اجاقلو
۱۱:۴۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام لطفا بیان کنید چند روز جهت اصلاحات اطلاعات خانوارهای جدید مهلت داده شده است؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام تکلیف کسانی که اشتباهاً به دلیل ازدواج در دورجدید درخانواده خود ثبت نام نکردن واکنون متقاضی ثبت نام هستند چیست لطفاً پاسخ دههید
Iran (Islamic Republic of)
has
۱۰:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام ایکاش افراد بدون مراجعه حضوری وازطریق اینترنت هم این امکان روداشتند
آخرین اخبار