بازیکن ملی‌پوش تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: هدفمان این است در دور رفت فینال لیگ امتیاز بگیریم.

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فردا در دور رفت بازی فینال لیگ در ماهشهر میهمان تیم پتروشیمی هستیم و تمام تلاشمان این است که از این مسابقه امتیاز بگیریم تا خیالمان راحت باشد.

بازیکن ملی‌پوش تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در خصوص وضعیت آمادگی تیم دانشگاه آزاد برای کسب عنوان قهرمانی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد انگیزه بالایی داریم که قهرمان این دوره از مسابقات لیگ شویم، اگر بتوانیم درماهشهر حتی یک تساوی بگیریم شرایط بهتری در خانه خودمان داریم .

وی تصریح کرد: میدیا لطف‌اله نسبی و بهنام رحمت پناه در سنندج تمرینات خوبی را با یکدیگر پشت سر گذاشتند من و نیما عالمیان هم به تازگی از مسابقات قهرمانی جهان برگشته‌ایم و وضعیت خوبی داریم به علاوه اینکه 5 روزی را زیر نظر مربیان دانشگاه آزاد تمرین کردیم و اکنون به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم.
نوروزی در انتها خاطر نشان کرد: هم اکنون به همراه تیم دانشگاه آزاد ، کادر فنی تیم و دکتر نیکبخت رییس انجمن پینگ پنگ دانشگاه آزاد در راه ماهشهر هستیم و هدفمان این است با دست پر باز گردیم ، پتروشیمی بندر امام هم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای دارد به علاوه اینکه آنها در پلی آف بازی کرده‌اند و شرایط خوبی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار