مدير شبكه قرآن و معارف سيما از حمايت تمام قد اين شبكه از موسسات قرآني سراسر كشور خبرداد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، با هدف توسعه فرهنگ قرآني در كشور كارگروه مشترك شوراي معارف سيما واعضاء موسسات قرآني آغاز به كار كرد.
 
در اين نشست "حسن گروسي" بر توسعه فرهنگ قرآني در طول تعطيلات تابستان تاكيد كرد و ايام پيش رو را بهترين فرصت براي توسعه معارف قرآني در ميان نوجوانان، جوانان و خانواده ها خواند.
 
حسن گروسي با اشاره به ظرفيت هاي قرآني كشور گفت: براي بازتوليد معرفت و فرهنگ اسلامي در جامعه يكي از كم هزينه ترين و البته موثرترين كارها، توجه به جوانان و نوجوانان است و چه ايامي بهتر از فصل تابستان مي توان اين گروه سني  را جذب موسسات قرآني كرد.
 
وي با تاكيد بر حمايت كامل شبكه قرآن و معارف سيما از كارهاي موسسات قرآني اضافه كرد: در موسسات قرآني شاهد كارهاي قابل قدرداني هستيم كه متاسفانه به دليل عدم اعلام از سوي موسسات و نهايتا عدم اطلاع رساني صحيح معرفي كارهاي خوب مغفول باقي مي ماند. شبكه قرآن و معارف سيما اين آمادگي را دارد تا در اين مسير، همراه و همكار شما در بخش رسانه اي شود.
 
دبير شوراي معارف سيما در ادامه تابستان را فصلي مناسب براي كار قرآني دانست و افزود: با برنامه ريزي دقيق و همكاري موثر قادريم در طول تابستان موجي عظيم در زمينه قرآن و عترت ايجاد كنيم.
 
وي گفت: براي رسيدن به موفقيتهاي عظيم قرآني نيازمند عزمي جدي هستيم كه بحمدالله اين اراده كم و بيش در موسسات قرآني ديده مي شود.
 
دبير شوراي معارف سيما در ادامه مسابقه 1448 را از كارهاي موفق مشترك ميان صدا وسيما و ديگر نهادها و موسسات قرآني دانست و افزود: براي اين طرح سرمايه گذاري مادي و معنوي قابل توجهي انجام شده است و امسال بررسيهاي كارشناسي كه انجام گرفته است در اين طرح به حفظ آيات موضوعي قرآن كريم در حوزه سبك زندگي پرداخته خواهد شد.
 
در اين جلسه و نمايندگان تشكل ها و موسسات قرآني با بيان دغدغه ها، مسايل و مشكلات خود در زمينه توسعه فرهنگ قرآني،  پيشنهاد هايي در زمينه اطلاع رساني وبرنامه سازي براي شبكه قرآن و معارف سيما ارائه كردند و خواستار تخصيص منابع مالي از سوي مسئولان امر براي نيل به اهداف تعيين شده را مطرح كردند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.