رییس هیات وزنه برداری مازندران گفت : ˈ بهداد سلیمی ˈ قهرمان وزنه بردار جهان و المپیک با نظر کادر فنی به اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری دعوت شده است.

 

ˈ عباس رحیمی ˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : در این اردوی آماده سازی که از سوم خرداد در استان گیلان برگزار می شود ، علاوه بر سلیمی ، ˈمحمدرضا براریˈ در دسته 105 کیلوگرم و ˈبهادر مولایی ˈ در دسته مثبت 105 در کنار هفت ملی پوش دیگر حاضر در اردو تمرین می کنند.

وی ادامه داد : مرحله نخست اردوی تیم ملی از 9 اسفند 92 و مرحله دوم هم از روز ششم فروردین 93 در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری برگزار شده بود و اردوی گیلان که در شهر ˈ چابکسر ˈ برگزار می شود، نخستین اردوی خارج از تهران ملی پوشان وزنه برداری است.

رییس هیات وزنه برداری مازندران گفت : ملی پوشان وزنه برداری ، خود را برای حضور قدرتمندانه در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی آماده می کنند.

وی افزود : مازندران در مسابقه های وزنه برداری رده های مختلف سنی کشور حضور گسترده ای دارد و سعی می کنیم با برگزاری منظم لیگ استانی و شناسایی هرچه بیشتر نخبگان وزنه برداری در مسابقات مختلف همواره یکی از مدعیان قهرمان باشیم/س

برچسب ها: دعوت ، وزنه بردار ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.