مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 50 هزار و 532 نامه در جریان سفر رییس جمهور به این استان از اقشار مختلف مردم جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، حسین سنجرانی افزود: علاوه بر نامه های جمع آوری شده در این سفر که با موضوعات مختلفی همراه بود بسیاری ازدرخواست ها و یا شکایات از طریق سامانه الکترونیکی سامد ثبت و ضبط شد که کار پاسخگویی و ارجاع آنها به دستگاه های مربوطه و اجرایی ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این راستا 26 درصد درخواست را نیاز مساعدت مالی، هشت درصد تقاضاها مربوط به درخواست شغل، هفت درصد به تسهیلات بانکی، هفت درصد به حوزه دارو و درمان، چهار درصد مسکن و 48 درصد نیز به سایر موضوعات اختصاص داشت.

سنجرانی تصریح کرد: در سفر رییس جمهوری به سیستان و بلوچستان همچنین تعداد 76 هزار و 279 تماس تلفنی با سامانه 111 برقرار شد که از این تعداد 20 هزار و 91 عدد آن در سیستم ثبت و حدود 35 هزار و 350 پیام ضبط شده نیز هنوز در حال بررسی است. سنجرانی گفت: تمامی این پیام ها پس از پالایش و دسته بندی به سازمان های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: این سامانه همچنان فعال است و مردم می توانند با شماره گیری آن درخواست های خود را مطرح کرده و در صورتی که این درخواست ها قابلیت پیگیری دارا باشند در سیستم ثبت و کد رهگیری دریافت کنند

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.