استاندار همدان از ارائه درخواست بازگشت جشنواره بین المللی فیلم کودک به همدان و دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی این موضوع خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان
؛ محمد ناصر نیکبخت ، پس از دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این نشست مشترک که هیات امنای بنیاد بوعلی سینا از جمله آیت الله محمدی نیز حضور داشتند، مسائل فرهنگی و هنری استان بررسی شد.
وی افزود: در این نشست درخواست بازگشت جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به همدان به وزیر ارائه شد و وی دستور بررسی آن را صادر کرد.
وی در ادامه گفت :  وزیر فرهنگ و ارشاد با یادآوری جایگاه والای حکیم بوعلی سینا در علم و فرهنگ بر ضرورت استفاده از ظرفیت فرهنگی این دانشمند بزرگ جهان اسلام بویژه در حوزه دیپلماسی فرهنگی تاکید کرد.
وی افزود: با توجه به مشکلات اعتباری بنیاد بوعلی سینا و ضرورت تقویت این بنیاد علمی و فرهنگی قرار شد 300 میلیون تومان از سوی استان و معادل آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مجموعه اختصاص یابد.
استاندار همدان اضافه کرد: همچنین قرار شد با کمک استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مذاکره با معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری از سال آینده در بودجه کشور ردیف اعتباری برای بنیاد بوعلی لحاظ شود./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.