مرکز خبری عراق اعلام کرد در نتایج انتخابات عراق که تقریبا قطعی شده، ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری المالکی نخست وزیر این کشور 96 کرسی پارلمان را بدست آوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الیوم السابع:شبکه رسانه ای رسمی عراق روز یکشنبه اعلام کرد، ائتلاف دولت قانون 96 کرسی، الاحرار 34 کرسی، ائتلاف المواطن(شهروند) 31 کرسی،  و متحدون 25 کرسی پارلمان را کسب کرده اند.گفته می شود این نتایج انتخابات پارلمانی سال 2014 عراق، تقریبا قطعی شده است.

مرکز خبری شبکه رسانه ای عراق گزارش داد، این نتایج تقریبا قطعی شده توسط برخی منابع مسئول در کمیسیون مستقل عالی انتخابات عراق بدست آمده است.

در این گزارش آمده است که دولت قانون 96 کرسی، الاحرار 34 کرسی، ائتلاف المواطن(شهروند) 31 کرسی،  و متحدون 25 کرسی پارلمان را کسب کرده اند و این در حالی است که ائتلاف کردستان 34 کرسی، فهرست "الوطنیه" 12 کرسی،ائتلاف العربیه 7 کرسی، الفضیله 6 کرسی، الاصلاح 6 کرسی، ائتلاف المدنی 4 کرسی و الصادقون 3 کرسی را در پارلمان کسب کرده اند.

در این گزارش تاکید شده است برخی منابع اعلام کردند، به دلیل وجود مشکلات در 10 صندوق رای امشب بعید است نتایج قطعی اعلام شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار