عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:اگر امروز مذاکرات خروجی نداشت به خاطر زیاده‌خواهای طرف مقابل به ویژه گروه 1+5 بوده است.

"محمد حسن آصفری" نماینده مردم اراک و کمیجان و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ در تشریح مذاکرات هسته‌ای اخیر کشورمان در وین، اظهار داشت:  مذاکرات هسته‌ای باید در راستای منافع ملی و عزت مردم ایران دنبال شود.

وی افزود: توقع ما از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای این است که منافع مردم ایران را در اولویت قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه مذاکرات تنها باید در چارچوب مسائل هسته‌ای باشد،‌ادامه داد: در مذاکرات باید از وارد شدن به موضوعاتی غیر از مسائل هسته‌ای همچون حقوق بشر و مسائل موشکی و ... که سبب به چالش کشیده شدن آن می‌شود، پرهیز کرد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید متوجه شده باشند که بعد از 35 سال یک بازی برد- باخت بر علیه ایران آغاز کزده‌اند و همیشه در این بازی بازنده بوده‌اند، اما جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته‌ای به دنبال بازی برد- برد بوده و هست.

وی تاکید کرد: اگر آمریکا بخواهد مسائل موشکی و سایر مسائل دیگر را در بحث مذاکرات هسته‌ای بگنجاند، مجلس شورای اسلامی اجازه ادامه مذاکرات را نخواهد داد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز مذاکرات خروجی نداشت به خاطر زیاده‌خواهی طرف مقابل به ویژه گروه 1+5 بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار