با حکم دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت دکتر سيد رضا مجدزاده به عنوان ریيس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر سيد رضا مجدزاده
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتي، درماني تهران
 
با سلام؛
نظر به سوابق و تجربیات علمی و اجرایی جنابعالی و به استناد ماده 6 اساسنامه مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران و مستند به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتي، درماني تهران، جنابعالی به مدت دو سال به عنوان رئيس مؤسسه مذکور منصوب می­شوید.

امید است در دستیابی به اهداف پیش­بینی شده در ماده 3 اساسنامه مؤسسه، با بهره­گیری از توان بالقوه­ای که در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه­ها و دانشكده­های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور و مؤسسات تحقیقاتی و سازمان­های مرتبط وجود دارد، فعالیت مؤسسه را به عنوان پشتوانه علمی و تحقیقاتی برای توسعه و تعالی سلامت در افق 20 ساله کشور، اهداف برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و نقشه جامع علمی کشور تداوم بخشیده و ارتقاء دهید.

انتظار مي­رود مؤسسه با تقويت ساختار و توان علمي خود و همكاري با مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و دانشگاه­ها، دانشكده­هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني كشور اقدامات عملي و عيني در زمينه استقرار برنامه ديده­باني سلامت كشور، ارزيابي برنامه تحول سلامت و بسترسازي تحقيقات كاربردي در راستاي نيازهاي نظام سلامت انجام دهد.

اميدوارم با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته، مأموريت­هاي ابلاغي با رعايت اصول قانون­مداري، اعتدال­گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق و مؤيد باشيد.

 
دکتر سیدحسن هاشمی
وزیر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.