خانواده شهیدان گروه شهید سیدمجتبی هاشمی پس از گردهمایی در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) و خواندن دعای ندبه دسته‌جمعی بر مرقد پاک شهیدان خود و همچنین شهید سید مجتبی هاشمی حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به مناسبت بیست ونهمین سالگرد شهادت شهید سید مجتبی هاشمی فرمانده گروه فداییان اسلام، خانواده شهیدان گروه شهید سیدمجتبی هاشمی پس از گردهمایی در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) و خواندن دعای ندبه دسته‌جمعی بر مرقد پاک شهیدان خود و همچنین شهید سید مجتبی هاشمی حضور پیدا کردند.
 
همچنین در این مراسم خانواده شهیدان و رزمندگان گروه فداییان اسلام با بیان خاطرات رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان سال‌های 59 و 60  خرمشهر و آبادان، یاد شهیدان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داشتند و زمانی را به گفتگو نشستند.  
 
همچنین شمار قابل توجهی از خانواده شهیدان و رزمندگان سراسر کشور که از شهرهای قم، کاشان، اصفهان، شیراز ، بوشهر مشهد و شمال ایران در مزار شهید سید مجتبی هاشمی گرد هم آمده بودند با حضور در این مراسم با خانواده  شهید سید مجتبی هاشمی و دیگر شهیدان دیدار کردند.
 
گروه شهید سید مجتبی هاشمی که مشهور به فداییان اسلام است از نخستین روزهای جنگ در خرمشهر تشکیل شد و تا پایان شکست حصر آبادان در این گروه بیش از 10 هزار نفر از نیروهای مردمی سراسر کشور که از ادیان، مذاهب و اقشار مختلف بودند به گروه شهید   پیوستند و در دو جبهه خرمشهر و آبادان و دشت ذوالفقاریه با دشمن بعثی روبرو شدند و به مقابله پرداختند همچنین نیروهای مردمی گروه شهید سید مجتبی هاشمی برای آزادسازی این مناطق بیش از 300 شهید و هزار مجروح تقدیم انقلاب اسلامی نمود‌ه‌اند.
 
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سالگرد ، ندبه ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار