انجمن علمی نقاشی دانشگاه هنر با همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته، مراسمی با عنوان هفته نقاشی برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ انجمن علمی نقاشی دانشگاه هنر با همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته، مراسمی با عنوان هفته نقاشی برگزار می‌کند. افتتاحیه هفته نقاشی روز 27 اردیبهشت‌ماه، ساعت چهار بعدازظهر در فرهنگستان هنر(مجموعه فرهنگی-هنری صبا) برگزار خواهد شد و مجری‌گری این برنامه برعهده بنیامین بهادران از دانشجویان دانشگاه هنر است.

همزمان با افتتاحیه هفته نقاشی، نمایشگاه آثار کوچک

(پشت پرچین خیال) هم افتتاح می‌شود که آثاری را از دانشجویان و اساتید دانشگاه هنر دارد. آثاری که در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید به فروش می‌رسد و ورود برای عموم آزاد است.

در ادامه برنامه‌های هفته نقاشی ورک شاپ‌هایی در خود دانشگاه هنر از ساعت 10 صبح تا چهار بعدازظهر برگزار خواهد شد که نام‌نویسی برای حضور در آنها هنوز ادامه دارد. دانشجویان می‌توانند با حضور در انجمن علمی دانشگاه هنر برای شرکت در این ورک شاپ‌ها اعلام حضور کنند. از دیگر برنامه‌هایی که قرار است در هفته نقاشی برگزار شود می‌توان به سخنرانی اساتید نقاشی و بررسی آثار آنها و همچنین دانشجویان دانشگاه هنر اشاره کرد در کنار اینها نمایش فیلم مستند درباره بعضی اساتید و اجرای موسیقی هم از دیگر برنامه‌های هفته نقاشی است.

نکته حائز اهمیت برگزاری هفته نقاشی امسال این است که تمام استان تهران، دانشجویان و استادهای هنرآموز در سطح استان تهران می‌توانستند در برنامه به گونه ای شرکت و همکاری داشته باشند، از جمله ارائه آثار برای به نمایش درآمدن.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار