کارگردان نمایش "چشمان برزخی" گلایه‌هایی از معاون هنری و مدیر مرکز هنرهای نمایشی دارد.

"کیاوش زارع‌طلب" کارگردان نمایش "چشمان برزخی" در خصوص نمایش به خبرنگار تئاتر  باشگاه خبرنگاران گفت: "چشمان برزخی" در 2700 متر مکعب دکور و 111 بازیگر اجرا می‌شود و خوشبختانه تا امروز با استقبال خوبی از طرف تماشاگران همراه بوده است.

وی ادامه داد: داستان به گونه‌ای است که تماشاگر به همراه بازیگر در همه‌ی قسمت‌های داستان حضور دارد و حتی به دلیل دکور و داستان تعداد محدودی از تماشاگران می‌توانند وارد سالن شوند.

زارع‌ از دیگر ویژگی‌های نمایش گفت: همه‌ی فضای نمایش دکور است و "چشمان برزخی" قصه‌های متفاوتی را دنبال می‌کند در واقع پیامش آن است که با وجود مشکلات چشم ما فقط خوبی‌ها را ببیند.

وی با اشاره به برخی گلایه‌هایش نسبت به معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر مرکز هنرهای نمایشی گفت: هزینه‌های نمایش "چشم‌های برزخی" بسیار سنگین بود و کاملا شخصی پرداخت شد البته ما خودمان هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم فقط از معاون هنری و مدیر مرکز هنرهای نمایشی توقع داریم که یک‌بار بیایند و کار را ببینند.

زارع‌طلب خاطرنشان کرد: متأسفانه وقتی از برخی بازیگران مشهور دعوت کردیم که بیایند کار ما را ببینند به شرط پرداخت مبلغی دعوت ما را می‌پذیرفتند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.