مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مرحوم آیت‌الله مشکینی علاوه بر جهات علمی و اخلاقی و سیاسی و تقوایی، بسیار اهل ذوق و سلیقه بودند، آغاز مذاکرات ظریف و اشتون برای نگارش متن پیش‌نویس توافق جامع/رایزنی هیئت‌های 1+5 با پایتخت‌ها، تبیین عملکرد دولت، ملت و تحکیم بخشی بین این دو از وظایف روابط عمومی‌هاست و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


مرحوم آیت‌الله مشکینی علاوه بر جهات علمی و اخلاقی و سیاسی و تقوایی، بسیار اهل ذوق و سلیقه بودند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/25/2258888_293.jpg
صبح امروز (پنجشنبه) متن بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌الله مشکینی که در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ برگزار شده بود، در همایش بزرگداشت آن عالم مجاهد که در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث قم برگزار گردید، از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب قرائت شد.

آغاز مذاکرات ظریف و اشتون برای نگارش متن پیش‌نویس توافق جامع/رایزنی هیئت‌های 1+5 با پایتخت‌ها


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/24/2256922_613.jpg
مذاکرات محمد جواد ظریف و کاترین اشتون که قرار بود ساعت 21 روز چهارشنبه به وقت محلی برگزار شود، دقایقی پیش در هتل کوبورگ آغاز شد.

تبیین عملکرد دولت، ملت و تحکیم بخشی بین این دو از وظایف روابط عمومی‌هاست


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/25/2259308_769.jpg
سخنگوی دولت گفت: تبیین عملکرد دولت و ملت و تحکیم بخشی بین این دو یکی از وظایف روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود.

پایان مذاکرات ظریف و اشتون پس از 3 ساعت و نیم گفتگو

نشست دوجانبه محمدجواد ظریف و کاترین اشتون، لحظاتی پیش پایان یافت.

مجلس از وزارت نفت بخواهد تا واردات و تولیدات نفتی بر اساس استانداردهای بین‌المللی باشد
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس می‌تواند از وزارت نفت شفافیت بخواهد، چراکه این وزارتخانه موظف است به تولید بنزین مطابق استانداردهای بین‌المللی که فاقد آلایندگی باشد، اقدام کند، از این رو این امکان وجود دارد که خانه ملت در قالب طرحی از وزارت نفت بخواهد که واردات و تولیداتش براساس استانداردهای بین‌المللی باشد.

تاکید معاون اول رئیس‌جمهور بر توسعه صادرات غیر نفتی
جلسه بررسی راهکارهای توسعه مبادلات مرزهای غربی کشور عصر دیروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.

لاریجانی کشته شدن تعدادی از شهروندان ترک در حادثه انفجار معدن را تسلیت گفت رئیس مجلس با صدور پیامی به همتای ترک خود، کشته شدن تعدادی از شهروندان این کشور در حادثه انفجار معدن را تسلیت گفت.

مسئولین باید همان راه شهدا را ادامه دهند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این که مسئولین باید مشکلات گرانی، تورم و بیکاری را حل کرده و راه شهدا را ادامه دهند گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ان شالله ابر قدرت‌ها را به خاک این مذلت خواهد کشاند.

یکی از مهمترین شاخصه‌های هر نظام فرهنگی هنجارهای فرهنگی آن است
یادگار حضرت امام خمینی (ره) گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های هر نظام فرهنگی هنجارهای فرهنگی آن است و مجموعه‌ای از هنجار‌ها می‌تواند کردار‌ها نماد‌ها رفتار‌ها و هویت فرهنگی یک ملت را تشکیل دهد.

شکل‌گیری گفتگوی تمدن‌ها زمینه را برای دستیابی به اعتدال جهانی فراهم می‌کند
رئيس مركز ملی مطالعات جهانی شدن به نقش جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی شدن اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی شدن و اعتدال تلاش بسیاری دارد که با دولت‌ها ارتباط گیرد زیرا با شکل‌گیری گفتگوی تمدن‌ها زمینه را برای گذر از انقطاع و دستیابی به اعتدال فراهم می‌کند و انسان‌ها نیز از جنگ و خشونت به ستوه آمده‌اند و در این زمینه از هر طرحی که بتواند به اجرای آن کمک کند حمایت می‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار