عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این که مسئولین باید مشکلات گرانی، تورم و بیکاری را حل کرده و راه شهدا را ادامه دهند گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ان شالله ابر قدرت‌ها را به خاک این مذلت خواهد کشاند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "سردار محمداسماعیل کوثری" در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در بوستان نارنج منطقه 14 تهران با حضور امت شهیدپرور برگزار شد اظهار داشت: خبرنگاری از من پرسید که چگونه مردم بعد از 30 سال همچنان به صحنه می آیند و شهیدان خود را تشییع می‌کند و من گفتم که همین مردم بودند که فرزندان و برادران و همسران خود را به جبهه‌های جنگ می‌فرستادند و هشت سال دفاع مقدس این چنین با عزت انجام شد.
 
وی افزود: این به خاطر تحمل خانواده‌های شهدا بود خانواده شهید بزرگوار مانند افراسیابی که پنج شهید خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و یکی از آن‌ها جواد افراسیابی بود که در عملیات والفجر 4 با این که یک پایش قطع بود اما در این ارتفاعات جلو می‌رفت و بدون امکانات می‌جنگید که انسان را حقیقتا یاد سال 61 هجری و حماسه عاشورا و کربلا می‌اندازد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در مقابل زورگویان و دنیا طلبان و کسانی که می‌خواستند راه پیامبر خدا و اسلام نباشند بچه‌های امام (ره) این چنین بودند.
 
سردار کوثری گفت: یکی دیگر از شهدا شهید ابراهیم هادی بود که در همین محله اتوبان شهید محلاتی تصویر بسیار زیبای او با محاسن بلند وجود دارد و در روزهای اول جنگ معلم ورزش دبیرستان ابوریحان بود؛ وی وصیت کرد که کل حقوق 1800 تومانی او را بین نیازمندان و خانه آن‌ها تقسیم کنند لذا هم جان خود را و هم مال خود را در راه اسلام و کمک به نیازمندان گذاشت.
 
وی افزود: در عملیات والفجر مقدماتی همین برادر عزیز گفت که از خداوند خواستم شهید شوم و مانند حضرت فاطمه زهرا(س) تا ابد کسی پیکر مرا پیدا نکند.
 
رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این شهدا با خدای خود خالصانه و با اباعبدالله الحسین پیمان بستند که الگوی آن‌ها را ادامه دهند و مانند خانم زینب کبری و حضرت فاطمه زهرا(س) که آن چنان در مقابل زورگویان مقاومت کردند که آبروی آن‌ها را برملا کردند.
 
وی افزود: ان شالله مردم ما و مسئولین باید این چنین باشند که با الگو گیری از آقا عبدالله الحسین(ع) و ائمه معصومین(س) حرکت کنند و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند.
 
سردار کوثری تصریح کرد: گرانی، تورم و بیکاری هست و مسئولین باید آن را حل کنند و خواسته ما نیز همین است اما اگر شهدا رفتند باید راه آن‌ها را صادقانه و خالصانه مسئولین همان راه را ادامه دهند.
 
وی افزود: اگر آسایش و امنیت در کشور ما وجود دارد اما متاسفانه در کشورهای همسایه ناامنی زیادی هست این را باید ممنون شهدا بود که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به لقای خدا پیوسته‌اند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باید این راه را محکم‌تر و با صلابت‌تر از گذشته ادامه دهیم و پرچم برافراشته شده اسلام ناب محمدی(ص) را بر فراز کاخ‌های ظالمین به اهتزاز دربیاوریم و دنیا را پر از عدالت کنیم.  
 
وی خاطر نشان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ان شالله ابر قدرت‌ها را به خاک این مذلت خواهد کشاند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، امنیت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار