جوانی که اقدام به توزیع گسترده مشروبات الکلی در پایتخت می کرد،‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی خبر دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فروش مشروبات الکلي توسط فردي به هويت "فرامرز" در محدوده تهرانسر، ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات خود را آغاز کردند.
 
در خلال تحقیقات اوليه و بررسي صحت و سقم موضوع ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی و تحت کنترل گرفتن تلفن همراه متهم دریافتند که نامبرده امروز قصد تحويل و بارگيري يک مورد محموله مشروبات الکلي به صورت قاچاق از شهرستان مهاباد را دارد.
 
سریعا این موضوع به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهم دریافت شد و در ادامه ماموران به مخفيگاه متهم اعزام شده که پس از تحت نظر قرار دادن محل مورد نظر متهم به صورت نامحسوس، مشاهده کردند يک دستگاه خودروي پژو405 وارد محل شده که عوامل اين پليس پس از اطمينان از وجود مشروبات الکلي در خودروي فوق در يک اقدام ضربتي و بارعايت موازين شرعي و قانوني و با ارائه کارت شناسايي و حکم قضايي وارد محل فوق شده و متهم را دستگیر کردند.
 
ماموران پلبس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ طي بررسي انجام شده دریافتند، متهم انبار مشروب را به صورت ماهرانه اي درگوشه اي از حياط تعبيه کرده است که از داخل انباري تعداد 600 عدد قوطي آبجو نيم ليتري و تعداد560 عدد بطري يک ليتري کشف و ضبط شد.
 
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اينکه مشروبات الکلي کشف شده بصورت قاچاق بوده است، برابر هماهنگي انجام شده متهم با اموال مشکوفه تحويل ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
فریبا
۰۹:۱۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
اینها را باید اعدام کرد تا به سزای اعمالشان برسند چرا که خیلی از جوانان مارا از راه بدر میبرند.
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۳:۰۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
تشکر از نیروی انتظامی ،قتل ، نزاع ، مزاحمت نوامیس ، دزدی و.... ریشه در مصرف مشروبات دارد ،قضات هم برخورد قانونی کنند
آخرین اخبار