تظاهرات دانشجویی علیه دولت در شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا، فضای ونزوئلا را بار دیگر امنیتی کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی پرس تی وی،  تظاهرات دانشجویی، فضای ونزوئلا را بار دیگر امنیتی کرده است.

روز گذشته دانشجویان معترض در شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا علیه دولت تظاهرات کردند. پلیس ضدشورش برای متفرق کردن این تظاهرات ضددولتی وارد عمل شد و این مداخله به درگیری با دانشجویان معترض منجر شد. نیروهای پلیس برای متفرق کردن معترضان به استفاده از گاز اشک آور متوسل شدند. 

معترضان به سمت ساختمان وزارت گردشگری ونزوئلا ، سنگ و بطری های آتش زا پرتاب می کردند. مسئولان دولتی اعلام کردند در تظاهرات دیروز کاراکاس حدود 80 نفر بازداشت شدند. معترضان ونزوئلایی خواستار آزادی معترضانی بودند که در تظاهرات چند روز اخیر بازداشت شده اند. از سه ماه گذشته تظاهرات ضددولتی مخالفان در کاراکاس شروع شده اما تعداد معترضان کاهش یافته است. معترضان می گویند به فساد گسترده دولتی و آمار بالای جرم و جنایت و تورم فزاینده و کمبود کالاهای اساسی موردنیاز مردم اعتراض دارند. در روزهای اخیر تنش‌ها بار دیگر شدت بیشتری پیدا کرده است. نیروهای امنیتی و پلیس نیز با ایجاد موانع امنیتی فضای کاراکاس را متفاوت کرده‌اند. فضای خیابان‌های پایتخت ونزوئلا بار دیگر امنیتی شده است. دانشجویان می گویند نیروهای پلیس و نظامیان، معترضان بازداشتی را هدف ضرب و جرح قرار می دهند. هنوز مقامات دولتی در این خصوص نظری نداده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار