محمود الزهار از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد سیاست حماس خودداری از مداخله در امور کشورهای عربی به ویژه در مسایل داخل مصر است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سما،  محمود الزهار از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد سیاست حماس خودداری از مداخله در امور کشورهای عربی به ویژه در مسایل داخل مصر است .

الزهار روز چهارشنبه گفت جنبش حماس همواره بر موضع ثابت خود در زمینه خودداری از دخالت در امور داخلی کشور مصر و حفظ امنیت ملی ، جایگاه منطقه‌ای و نقش تاریخی این کشور در حمایت از مسئله فلسطین تاکید کرده است .

محمود الزهار درباره دعوت عبد الفتاح السیسی نامزد ریاست جمهوری مصر برای ترمیم و بهبود روابط قاهره با حماس گفت موضع السیسی کاملا همسو و هماهنگ با سیاست جنبش حماس است زیرا حماس نیز خواهان داشتن روابط خوب و حسنه با همه کشورهای عربی است .

عضو ارشد جنبش حماس در ادامه گفت سلاح مقاومت همواره به عنوان ابزاری فقط برای مقابله با حملات و اشغالگری های رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند .
عبد الفتاح السیسی وزیر دفاع سابق و نامزد تصدی مقام ریاست جمهوری مصر روز دوشنبه از حماس خواسته بود برای بهبود روابط با مصر تلاش کند . السیسی همچنین بر حمایت کامل مصر برای حل عادلانه مسئله فلسطین و احقاق حقوق ملت فلسطین تاکید کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار