قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، از واگذاری بیش از 400 هکتار از اراضی دولتی شهرستان به سرمایه گذاران طرح های تولیدی، صنعتی، خدماتی و عمران شهری در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، اروجعلی علیزاده، در جمع اهری های مقیم مرکز منطقه ارسباران و شهرستان اهر را به جهت قابلیت های بسیار مناسب در بخش های مختلف محلی مناسب برای سرمایه گذاری با توجیه اقتصادی مناسب برای علاقه مندان ذکر کرد.

وی، گفت: اداراه کل راه و شهرسازی و مجموعه های وابسته برای راهنمایی های لازم در جهت سرمایه گذاری در حوزه عمرانی آماده هرگونه مشاوره و راهنمایی های لازم بوده و تلاش خواهد کرد با تمهیدات ویژه بسته های سرمایه گذاری در خدمت سرمایه گذاران باشد.

مسئول امور زیربنایی و عمران شهری دومین همایش سرمایه گذاری شهرستان اهر تأکید کرد بزرگراه اهر- تبریز به عنوان یک فرصت، آینده ای روشن را برای شهرستان رقم خواهد زد و این پروژه یک فرصتی برای توسعه منطقه می باشد که با تدابیر اتخاذ شده و همراهی و همکاری مسئولین استان و شهرستان امسال شاهد بهره برداری از قطعات اول و سوم این پروژه و آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم آن خواهیم بود.

وی، اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه بزرگ شاهد رونق اقتصادی و توسعه منطقه در حوزه های گردشگری و صنعت توریسم، معدن و کشاورزی و سایر قابلیت های منطقه خواهیم بود.

وی، پیشنهاد کرد دراین همایش سرماه گذاری زود بازده در اولویت قرار گرفته و اولویتهای بعدی، سرمایه گذاری های بلند مدت باشد.

این گزارش حاکی است: دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اهر 20 خرداد ماه سالجاری در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با حضور سرمایه گذاران از اقصی نقاط میهن اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: اراضی ، سرمایه ، واگذار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.