فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: معادن این شهرستان بايد بر اساس سیاست دولت تدبیر و امید و برنامه های توسعه ای استاندار، جهت اشتغال و افزایش درآمد و اقتصاد مردم منطقه استفاده شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، فخری گفت: وجود معادن غنی در شهرستان سقز، یک ظرفیت استثنایی و با پتانسیل بالا برای توسعه این شهرستان و جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال است.

وی با اشاره به ظرفیت كشاورزی و آب و خاك شهرستان سقز برای تولید ثروت و توسعه این شهرستان و بازاچه های مرزی برای رونق اقتصادی و افزایش درآمد و رفاه و آسایش مردم افزود: معادن شهرستان سقز باید بر اساس سیاست دولت تدبیر و امید و برنامه های توسعه ای استاندار، برای اشتغال و افزایش درآمد و اقتصاد مردم منطقه استفاده شود.

فرماندار شهرستان سقز با بیان اینکه متاسفانه معادن سقز در گذشته به بخش های کوچک تقسیم و به افراد غیرسرمایه گذار واگذار شده است افزود: با مدیریت، برنامه ریزی و نظارت صحیح، این ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمند باعث توسعه ماندگار منطقه خواهد شد.

فخری با اشاره به اهمیت معادن به عنوان سرمایه های خدادای و تجدید ناپذیر افزود: مطالعات و اكتشافات معدنی انجام شده در سال های اخیر در شهرستان سقز نشان دهنده وجود معادنی در حوزه طلا‌، آهن و سیلیس با ذخایر ارزشمند است كه ساخت كارخانه های فرآوری در حاشیه این  معادن برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری همواره مورد تاكید بوده است.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: معادن ، پتانسیل ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.