حیدرنیا از راه‌اندازی چندین طرح بزرگ در صنعت پتروشیمی در سال جاری خبر داد و گفت: اجرای این طرح‌ها 1.5 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی و 11 هزار میلیارد هزینه ریالی سرمایه گذاری شده است.

احمدرضا حیدرنیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از راه اندازی چند طرح پتروشیمی در سالجاری خبر داد و گفت: پتروشیمی تخت جمشید در ماهشهر، هگمتانه، لرستان، کردستان و مهاباد به زودی راه اندازی می شوند.

مدیر طرحهای پتروشیمی  تاکید کرد: فاز دوم پتروشیمی کاویان در عسلویه در صورت تامین خوراک در سالجاری به بهره برداری می رسد.

حیدرنیا اظهار داشت: بوتن 1 پتروشیمی لرستان به صورت آزمایشی راه اندازی شده و واحد ال دی به زودی وارد مدار سرویس قرار می گیرد. 

مدیر طرحهای پتروشیمی تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی و 11 هزار میلیارد هزینه ریالی سرمایه گذاری شده است.

حیدرنیا در خصوص خوراک پتروشیمی ایلام گفت: در بحث تامین خوراک الفین پتروشیمی ایلام مقداری تقدم و تاخر به وجود آمد تدبیری که اندیشیده شد از خط اتیلن غرب خط لوله 130 کیلومتری با حمایت پتروشیمی خوراک واحد تامین شد و هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار