معاون فناوری و روابط بین ‏الملل پژوهشگاه صنعت نفت ؛

نخستین همایش بین المللی فرصت های فناورانه در "صنعت نفت و گاز" فردا برگزار می شود

همایش بین‏‌المللی فرصت ‏های فناورانه با تمرکز بر روی توانمندی‏های پژوهشگاه به عنوان قطب پژوهشی صنعت نفت در دو بخش فناوری‏ های قابل عرضه به متقاضیان و ایجاد زمینه‏‌های مشترک همکاری فناورانه با شرکت‏‌های داخلی و خارجی توانمند به منظور توسعه فناوری و تکمیل زنجیره ارزش برگزار می‏ شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، امیر عباس حسینی، معاون فناوری و روابط بین‏ الملل پژوهشگاه صنعت نفت در تببین ضرورت‏‌ها و اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این همایش معرفی فرصت‏‌های موجود درحوزه فناوری صنعت نفت و گاز ایران، به منظور خلق ارزش از طریق فناوری برای نمایندگان شرکت‏ ها و کشورهای خارجی و داخلی است.
 
به گفته معاون فناوری و روابط بین‏‌الملل پژوهشگاه صنعت نفت ،مهمانان خارجی و مسئولان دفاتر سازمان‏های بین‏‌المللی مستقر در ایران و در بعد داخلی مسئولان R&D شرکت‏ های وابسته به وزارت نفت، شرکت‏‌های خصوصی فعال در زمینه نفت، دانشگاه‏ها، شرکت های سرمایه گذاری، بانک ها و بخش های خصوصی و تمامی دست اندرکاران تولید ارزش در این صنعت از دعوت شدگان به این همایش هستند.
 
وی در ادامه افزود: همایش بین‏‌المللی فرصت ‏های فناورانه با تمرکز بر روی توانمندی‏های پژوهشگاه به عنوان قطب پژوهشی صنعت نفت در دو بخش فناوری‏ های قابل عرضه به متقاضیان و ایجاد زمینه‏‌های مشترک همکاری فناورانه با شرکت‏‌های داخلی و خارجی توانمند به منظور توسعه فناوری و تکمیل زنجیره ارزش برگزار می‏ شود.
 
حسینی با اشاره به بهره‏ برداری بهینه از فرصت نوزدهمین نمایشگاه بین‏ المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش گفت: برگزاری این رویداد مهم در آستانه افتتاح نوزدهمین نمایشگاه فرصتی مناسب را فراهم می‏ آورد تا شرکت کنندگان با دقت و توجه بیشتری به دور از هیاهوی نمایشگاه، با پیشرفت‏‌های فناورانه کشورمان آشنا شده که ادامه رایزنی‏‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه نیز دنبال شود.
 
وی در خاتمه گفت: امیدواریم با بهبود ایجاد شده در فضای همکاری‏ های بین‏‌المللی در این گونه همایش‏‌ها بتوانیم شرکای بالقوه و زمینه‏‌های مشترک همکاری را شناسایی کرده و مذاکرات آتی در حین نمایشگاه با جدیت بیشتری دنبال شود.
 
خاطر نشان می‏‌شود همایش مذکور از ساعت 12-10 روز یکشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در سالن همایش‏ های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‏ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار