معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با موفقیتی که در تورهای تهران‌گردی نوروزی شاهد بودیم، برنامه‌ریزی‌هایی برای اجرای تورهای تهران گردی در تابستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اسرودی در مراسم تقدیر از دست‌اندر کار راه گردشگری نوروزی، خبر از برگزاری تور تهران گردی در ایام تابستان داد.
 
وی با اشاره به اینکه با گردشگری هم رسانه مردمی ایجاد می‌شود و هم درآمد زایی، گفت: امیدواریم آغازگر درآمد زایی در بخش گردشگری باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز اتفاق مهمی که افتاد، همکاری و همراهی گروه‌های مختلف بود، افزود: بخش‌های مختلف شهرداری تهران با همکاری پلیس راهور، حلال احمر، استانداری و دولت آموزشی و پرورشی توانستند خوب عمل کرده و در کنار پر کردن اوقات فراغت، برنامه‌های آموزشی و مذهبی خوبی را هم برگزار کنند.
 
وی از توسعه گردشگری اینبار در ایام تابستان خبر داد و گفت: 100 روز برنامه تورهای گردشگری را خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با پر بار کردن اوقات فراغت در بوستان‌ها لحظات به یاد ماندنی را برای شهروندان رقم بزنیم.
 
اسرودی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان فقط روز تهران را دیده‌اند، گفت: اما در ساعات خلوت، به خصوص شب تهران فضایی را می‌توانیم تجربه کنیم و لحظات بسیار زیبا و فرحبخش را در شب‌های پایتخت می‌شود تجربه کرد.
 
وی در پایان از همه دست اندرکاران برنامه‌های گردشگری تشکر کرد و گفت: اینبار با نیروی بیشتر و پشتکاری مضاعف باید وارد عرصه شیوع، چرا که گردشگری نوروزی تنها 15 روز بود اما در تابستان با 100 روز کاری همراه مردم خواهید بود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تور ، گردشگری ، تهران ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار