معاون فرماندار شهرستان آبیک بر پیگیری مصوبات شورای سلامت این شهرستان از سوی مسئولان تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، حمید بغدادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، ضروری است شهرداران و بخشداران شهرستان آبیک بر نظارت بر وضعیت بهداشتی شهرها و روستاها داشته و نسبت به شستشو و گندزدایی جوی‌های فاضلاب در مناطق شهری و روستایی، جمع‌آوری و دفع مناسب زباله، فاضلاب و فضولات حیوانی اقدام کنند.

وی افزود: ادارات محیط زیست و آب و فاضلاب شهری و روستایی و دهیاران روستاها باید در راستای بهسازی محیط، نظارت و کنترل تامین آب آشامیدنی سالم گام برداشته و همکاری مستمر و فشرده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در پیشگیری و کنترل بیماریهای روده‌ای داشته باشند.

این مسئول بر لزوم نظارت بهورزان بر عملکرد دهیاران در بهسازی محیط، تشدید نظارت بر جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها، مساجد و اماکن بین‌راهی تاکید کرد و گفت: لازم است مسئولان نظارت بر اماکن تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی نظارت بیشتری داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان آبیک بر برگزاری کلاس‌های آموزشی بیماری‌های روده‌ای برای تمام گروه‌های هدف جامعه در جهت پیشگیری از بروز طغیان بیماری‌های روده‌ای به متولیان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، آبیک ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.