حجت الاسلام و المسلمین جوادی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از حضور بیش از 20 هزار شهروند این منطقه در مراسم اعتکاف خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از 2 هزار شهروند محلات 13 گانه منطقه 19 در مراسم اعتکاف حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این طرح از شب سیزدهم تا پانزدهم رجب در مساجد و حسینیه‌های محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

حجت الاسلام جوادی اظهار داشت: در این طرح بیش از 2 هزار شهروند در مراسم اعتکاف از شب سیزدهم تا پانزدهم رجب در مساجد و حسینیه‌های محلات 13 گانه منطقه 19 حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد، حسینیه‌ها، امامزادگان محلات 13 گانه منطقه 19 از جمله مسجد چهارده معصوم (ع) در خیابان ماهان، مسجد صاحب الزمان (ع) در شهرک رسالت، مسجد چهارده معصوم (ع) در صالح آباد غربی، امامزاده علی اکبر (ع) در ناحیه 4 روستای پلایین، مسجد علی بن موسی الرضا (ع) در محل دولتخواه از اقدامات اجرایی این طرح است.

حجت الاسلام جوادی خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، مناسبتی،زیارتی همزمان با ولادت امام علی (ع) برگزاری جشن بزرگ ولادت امام علی(ع)  در محلات 13 گانه منطقه 19 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، منطقه 9 ، اعتکاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
اعتکاف از نظر شرعی فقط در مسجد امکان برگزاری دارد در حسینه و امامزاده اعتکاف نمیشود و شرعی هم نمی باشد مگر اینکه امامزاده مسجد داشته باشد مثل حرم حضرت عبدالعظیم ع که آنهم در مسجد است نه در حسینه و امامزاده.
آخرین اخبار