رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی زنجان رگبار متناوب و بارش باران را برای دو روز آینده این استان پیش‌بینی کرد و گفت: این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، احد یاغموری وضعیت جوی 48 ساعت آینده استان زنجان را ابری و نیمه ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: بعد از ظهر امروز استان شاهد بارش باران خواهد بود.

وی رگبار متناوب و بارش باران را برای دو روز آینده استان زنجان پیش‌بینی و اضافه کرد: این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه می‌یابد.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزایش سرعت وزش باد را از دیگر پدیده‌های جوی اعلام کرد که استان زنجان روز سه‌شنبه شاهد آن خواهد بود.

این مسئول پیش‌بینی کرد: سرعت وزش باد در استان زنجان در روز سه‌شنبه بین 10 تا 15 متر بر ثانیه متغیر پیش‌بینی کرده است.

یاغموری نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 13 درجه اعلام کرد و گفت: این شهر طی روز گذشته دمایی بین 11 تا 24 درجه را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه پایین‌ترین دمای گزارش شده از سطح استان مربوط به قیدار بوده، ادامه داد: این دما 10 درجه اعلام شده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان، بالاترین دمای گزارش شده طی روز گذشته را از سطح استان با 31 درجه بالای صفر مربوط به شهر آب‌بر اعلام کرد.

این مسئول دمای فعلی شهر زنجان را 16 درجه بالای صفر اعلام کرد و یادآور شد: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت تغییری نکرده است.

یاغموری با اشاره به بارش‌های رگباری چند روز گذشته در سطح استان زنجان خاطرنشان کرد: میزان این بارش‌ها در زنجان طی روز گذشته 2.4 میلی‌متر بوده است.

وی بیشترین میزان بارش در سطح استان زنجان را طی روز گذشته مربوط به شهر قیدار دانست و بیان داشت: از روز گذشته در این شهر 13.7 میلی‌‌متر باران باریده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان در مورد میزان بارش‌ها در اردیبهشت ماه گفت: بارش‌های این ماه نسبت به میانگین بارش‌ها کمبودهایی دارد ولی با پیش‌بینی‌های انجام شده، شاید این کمبود جبران شود.

این مسئول در پایان تاکید کرد: پیش‌بینی‌های محقق شده برای بارش‌های چند روز آینده البته به شرط تحقق کمبودها را تا حدی جبران می‌کند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بارندگی ، زنجان ، رگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.