فرمانده هوانیروز ارتش گفت: قبلاً ‌این آموزش‌ها در خارج از کشور بود و توسط مستشاران انجام می‌شد به حمدالله بعد از انقلاب اسلامی ما روی پای خود ایستادیم و در 8 سال دفاع مقدس نشان دادیم که هوانیروز واقعا ً توان لازمه را دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه مراسم فارغ‌التحصیلی 128 خلبان و مهندس پرواز این یگان تیزپرواز که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان‌طور که فرمانده محترم نزاجا فرمودند ما خوشحال هستیم که امروز توانستیم گوشه‌ای از توانایی‌های هوانیروز را به منصه اجرا درآوریم و با عنایت امیر فرمانده معزز نزاجا که به هوانیروز دارد آموزش‌های پروازی و تعمیر نگهداری توسط مهندسین ما آموزش‌های ساده‌ای نیست.
 
وی افزود: قبلاً ‌این آموزش‌ها در خارج از کشور بود و توسط مستشاران انجام می‌شد به حمدالله بعد از انقلاب اسلامی ما روی پای خود ایستادیم و در 8 سال دفاع مقدس نشان دادیم که هوانیروز واقعا ً توان لازمه را دارد.
 
امیرسرتیپ خلبان یاری تصریح کرد: یک فرصتی پیدا شد که بعد از دوران دفاع مقدس ما بتوانیم به آموزش‌ها بپردازیم، موارد روز تغییر می‌کنند تاکتیک‌ها تغییر دارند ما هم سعی می‌کنیم هم از لحاظ  تاکتیک هم از تکنیک، دانش پروازی خود را به روز نگه داریم و تغییراتی در رابطه با سیستم‌هایمان و به روز نگه‌داشتن آنها انجام داده‌ایم .
 
وی تصریح کرد: به حمدالله در رزمایش‌ها این توانمندی‌ها مورد رضایت سلسه مراتب فرماندهی بوده و امروز هم دانشجویان عزیز ما که در خدمت خلبانی و فنی هستند إن‌شاء‌الله وارثان خوبی برای شهدای گرانقدر و پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلبان ، ارتش ، مستشاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار