فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گفت: تلاش می‌کنیم تا امسال 15 پایگاه اطفای حریق در عرصه‌های جنگلی و منابع طبیعی کشور راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید سبزعلی  در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل اظهار داشت: تلاش و کوشش ما بر این است تا عرصه‌های جنگلی و منابع طبیعی کشور مورد صیانت و حفاظت قرار گیرد تا دست خائنان در این زمینه قطع شود.

وی با اشاره به اهمیت و پیشگیری از تصرف اراضی و حفاظت از 82 درصد از وسعت کشور تصریح کرد: ما در حفاظت از انفال تعداد 12 نفر شهید و 450 نفر مجروح و جانباز تقدیم کرده‌ایم و با اقتدار از اراضی ملی صیانت می‌کنیم.

سبزعلی با اشاره به تشدید مجازات برای متخلفان و متصرفان حرفه‌ای اراضی ملی از هماهنگی با قوه قضائیه در این راستا خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ساماندهی بخش حفاظت منابع طبیعی، جذب مشمول وظیفه، تثبیت حاکمیت دولت در عرصه‌های منابع طبیعی، بهره‌گیری از سیستم مکانیزه در تشکیل و پیگیری پرونده‌های تخریب منابع طبیعی، تلاش برای راه‌اندازی 15 پایگاه اطفای حریق منابع طبیعی در کشور، فعال‌سازی کد 1504 استفاده از فناوری و تکنولوژی روز برای پایش ماهواره‌ای کنترل و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را از جمله برنامه‌های یگان حفاظت منابع طبیعی کشور برشمرد.

وی در ادامه افزود: با نگاه ویژه‌ای که دولت تدبیر و امید به حفاظت از منابع طبیعی دارد تحول اساسی در این بخش به زودی محقق می‌شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، منابع ، طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.