سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد گفت: وزیر کشور در این جلسه عنوان کرد لایحه تقسیمات کشوری تهیه شده و در حال نهایی شدن در دولت است.

صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت صبح امروز با حضور اعضای شورای مرکزی، وزیر کشور و معاونین پارلمانی و عمرانی وی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نخست اعضای شورای مرکزی ضمن اعلام اینکه وزیر از جنس مجلس است، عنوان کردند برخی سعی در تیره شدن رابطه نمایندگان با وزیر کشور دارند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: از جلمه مسائلی که نمایندگان در این جلسه به آن اشاره داشتند بحث تقسیمات کشوری، تعاملی بودن استانداران و فرمانداران، تقویت اعتبارات شهرداری‌ها خصوصا شهرهای کوچک، توزیع عادلانه اعتبارات توسعه‌ای متوازن به مناطق مختلف کشور بود.

نعیمی رز اظهار داشت: در انتهای جلسه نیز وزیر کشور به مسائل مطرح شده توسط نمایندگان پاسخ داد و عنوان کرد: اساس کار ما در وزارت کشور و دولت بر محور تعامل با مجلس شورای اسلامی است و بسیاری از نکاتی که توسط نمایندگان مطرح شده در حال پیگیری توسط وزارت کشور است.

وی ادامه داد: همچنین وزیر کشور در این جلسه عنوان کرد در معقوله تقسیمات کشوری لایحه مربوطه تهیه شده و در حال نهایی شدن در دولت است که پس از تصویب مجلس موضوع تقسیمات کشوری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار