مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "کاهش کیفیت هوا" به سبب "گرد و خاک" در برخی مناطق شرق و غرب "کشور"، کاهش 94 درصدي واردات از آمريکا ، راه‌اندازی 23 "منطقه ویژه آزاد" در کشور/ضرورت توجه اساتید به سرمایه‌گذاری "بخش خصوصی" در توسعه اقتصادی کشور و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

"یارانه نقدی" 73 میلیون ایرانی فردا شب واریز می شود / از 4 میلیون بشکه نفت تولیدی ما فقط امکان فروش یک میلیون بشکه را داریم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/20/2245268_987.jpg

دولت 22 میلیارد دلار به صورت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد .

راه‌اندازی 23 "منطقه ویژه آزاد" در کشور/ضرورت توجه اساتید به سرمایه‌گذاری "بخش خصوصی" در توسعه اقتصادی کشور

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای مناطق آزاد کشور گفت: در قانون 63 منطقه ویژه اقتصادی به تصویب رسیده که 23 منطقه راه‌اندازی شده که باید به سمت سرمایه‌گذاری در جهت توسعه اقتصادی کشور با همکاری استانداران و سایر مسئولان باشیم.

"هيوندا" سانتافه در صدر گرانترين خودروهاي وارداتی فروردين ماه/"مازراتی" همچنان در فهرست گرانترين‌ها

 بر اساس آمار گمرک در فروردين ماه سال جاری يک دستگاه هيوندا سانتافه نو مدل 2014 سقف کش به ارزش 204 هزار و 16 دلار در صدر گرانترين خودرو وارداتی فروردين ماه قرار گرفت.

"خودرو"در ایران انحصاری است/ بازار خودرو به کجا می رود؟

پنجمین برنامه "مناظره" سال 93 با موضوع " قیمت گذاری خودرو " در حالی به روی آنتن رفت که اکثریت آرا اعتقاد به انحصاری بودن این بازار در کشور داشتند.

"کاهش کیفیت هوا" به سبب "گرد و خاک" در برخی مناطق شرق و غرب "کشور"

 امروز در برخی مناطق غرب و جنوب غرب و همچنین طی امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشورپدیده گرد و خاک موجب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

کاهش 94 درصدي واردات از آمريکا
 بر اساس آمار گمرک واردات کالا از ايالت متحده آمريکا در فروردين ماه از نظر وزني 94.79 درصد و از نظر ارزشي 38.13 درصد کاهش را نشان ميدهد.

20 درصد از کشاورزان کشور دارای "تحصیلات آکادمیک" هستند / اختصاص پنج هزار و 400 میلیارد تومان به بخش تولید در سال 93

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر تنها 20 درصد از کشاورزان ما دارای تحصیلات آکادمیک هستند که برای افزایش تولید و کاهش واردات نیاز به بکارگیری فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در این بخش داریم.

جدیدترین تغییرات قیمتی "کالاهای خوراکی" منتشر شد
 آخرین گزارش بانک مرکزی از تغییرات قیمتی کالاهای خوراکی در هفته منتهی به 12 اردیبهشت منتشر شد.

"یارانه نقدی" 73 میلیون ایرانی فردا شب واریز می شود / از 4 میلیون بشکه نفت تولیدی ما فقط امکان فروش یک میلیون بشکه را داریم
 دولت 22 میلیارد دلار به صورت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد .

رونمایی 4 رقم جدید زراعی در مرکز تحقیقات غلات استان البرز

چهار رقم جدید زراعی روز جاری (شنبه) با حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در مزرعه تحقیقات غلات استان البرز رونمایی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار