امروز در برخی مناطق غرب و جنوب غرب و همچنین طی امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشورپدیده گرد و خاک موجب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 20 اردیبهشت ماه 93" اعلام شد که طی سه روز آینده در نیمه برخی مناطق شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور همچنین دامنه های زاگرس، افزایش ابر و وزش باد و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

بر اساس این گزارش، امروز در برخی مناطق غرب و جنوب غرب و همچنین طی امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشورپدیده گرد و خاک موجب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.



گفتنی است، امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد در مناطقی از استان های آذر بایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردیبل، زنجان، قزوین و دامنه های زاگرس در استان های لرستان، همدان، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه وبویر احمد، غرب اصفهان و شمال فارس رخ می دهد بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارش شدید کوتاه مدت، رعد و برق و وزش باد در مناطق ذکر شده تمهیدات لازم درنظر گرفته شود.

شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" کمی ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر  و شهر تهران، صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 31 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 20 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر26 درجه بالای صفر است که نسبت به روز قبل گرمتر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار