منابع رسانه‌ای اعلام کردند، گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" در سوریه برای عملیات خود در این کشور کودکان و نوجوانان را استخدام می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، گروه تروریستی داعش در جدیدترین اقدام خود برای جذب نیرو، کار جذب و استخدام کودکان و نوجوانان را در سوریه آغاز کرده است. بر همین اساس به تازگی تصاویری از منطقه حلب به دست آمده که نشان می‌دهد حدود 400 نفر از کودکان کم‌سن و سال به این تشکیلات مسلح پیوسته اند . سن  اکثر افراد جذب شده به داعش  کمتر از 18 سال می باشد. همچنین این گروه به تازگی 50 کودک هفت تا سیزده ساله را جذب کرده و آموزش داده و برای اجرای عملیات به عضویت یکی از شاخه های خود در شهر الطبقه واقع در غرب منطقه رقه درآورده است.

به گزارش خبرگزاری عراقی نهرین از بغداد، از سوی دیگر براساس جدیدترین گزارش ها گروه داعش قوانین و مقررات جدیدی را برای ساکنان مناطق تحت کنترل خود در سوریه وضع و اجرا کرده اند و با این افراد بدرفتاری کرده و شمار زیادی از فعالان و روزنامه نگاران را اعدام کرده و حتی در ملا عام به صلیب کشیده اند .

گروه داعش پیش از این دختران عرب و اروپایی را برای اعزام به سوریه استخدام و جذب می کرده  و برخی از این دختران را مجبور به ازدواج با جنگجویان خود می کرده است . همچنین مشخص شده بسیاری از دخترانی که در اروپا ناپدید و گم شده اند به سوریه اعزام شده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار