روز گذشته مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران، به همت باشگاه هواداران؛ با معرفی برندگان برگزار شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی باشگاه هواداران برج میلاد تهران، مراسم اختتامیه  نخستین  جشنواره عکس برج میلاد تهران  روز گذشته با حضور  فرزاد هوشیار مدیرعامل برج میلاد و علی عسگری مدیر عامل خبرگزاری مهر، مجتبی خشایار فرد معاون بهره برداری، و سجاد متین رزم مدیر اجرایی باشگاه هواداران برج میلاد، با معرفی نفرات برتر شرکت کننده در سالن سعدی مرکز همایش ها برگزار شد.

این مراسم عصر پنجشنبه به مجری گری سعید توکلی و با پخش کلیپی طنزو اجرای موسیقی گروه سایه برنامهآغاز شد و سپس مدیر عامل برج میلاد تهران به سخنرانی پرداخت.

فرزاد هوشیار پارسیان از راه اندازی آژانس عکس توسط باشگاه هواداران برج میلاد تهران، خبر داد و این آژانس را به عنوان تخصصی ترین مکان برای عکاسی علاقممندان معرفی کرد.

هوشیار با بیان اینکه جزیره سازه راس از قطورترین راس برج های مخابراتی دنیا است اظهار کرد: امروز باید در باشگاه هواداران برج میلاد همه تفکرها را دور هم جمع کنیم و محلی برای اشتغال جوانان ایجاد کنیم.

مدیرعامل برج میلاد تهران با تاکید براینکه طراحی و ساخت برج میلادتهران همگی بدست توانمند مهندسان ایرانی به اجرا درآمده  است گفت: برج میلاد چندین رکورد دارد که باید به واسطه ان رکوردها به ایرانی بودن خود ببالیم.

در ادامه پوریا اسدی دبیر جشنواره عکس اعلام کرد: دبیرخانه این جشنواره دائمی خواهد شد.

وی همچنین گفت: این جشنواره در سال آینده بصورت بین المللی برگزار می شود.

وی افزوود: در این جشنواره  پنج هزار فریم عکس به دبیرخانه ارسال شد که از میان آنها 300 عکس انتخاب و به بخش داوری راه یافت.

اسدی ادامه داد: عکس های ارسالی در سه بخش بخش حرفه ای، دوربین های خانگی و موبایل و عکس های یادگاری  داوری شدند.

گفتنی است بعد از سخنرانی دبیر جشنواره، به نفرات منتخب اول تا سوم  در هر بخش هدایایی نقدی به  همراه تندیس و به نفرات چهارم و پنجم لوح تقدیر اهدا شد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار