سیف‌الله جلالی‌فر، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح هبه کتاب همزمان با دهه کتابخوانی در این منطقه خبر داد.

سیف‌الله جلالی‌فر، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: اجرای طرح هبه کتاب در محلات 13‌گانه منطقه 12 همزمان با دهه کتابخوانی در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی در ادامه گفت: در این طرح همزمان با دهه کتاب و کتابخوانی از 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 12دردست اجرا است.
 
جلالی فر اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، اداره فرهنگی، اداره شهروندی، اداره بازیافت، شهرداری نواحی 6‌گانه و سراهای محلات 13‌گانه منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.
 
مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح هبه کتاب در محلات 13گانه منطقه 12، تبادل کتاب‌های فرسوده و کهنه با کتاب‌های جدید در محلات 13‌گانه منطقه 12، اجرای طرح آینه شهر و ارابه روح در محلات 13‌گانه منطقه 12، برگزاری جشن کتاب در مدارس و سراهای محلات 13‌گانه منطقه 12 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: کتاب ، شهرداری ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار