نایب رئیس دوم کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایشگاه نفت چند ویژگی مثبت دارد از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها این است که، توان داخلی را به نمایش می‌گذارد.

علی مروی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود: نمایشگاه نفت چند ویژگی مثبت دارد از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها این است که توان داخلی را به نمایش می‌گذارد.
 
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها شرکت نفت می‌تواند به کسری و کمبودهای خویش آگاه شود و برنامه‌ریزی‌ مناسبی برای آینده این صنعت انجام دهد.
 
این نماینده مجلس تصریح کرد:برپایی این نمایشگاه پروژه‌های مهم کشور را به دنیا می‌شناساند و همچنین باعث حضور گسترده سرمایه گذاران خارجی در این بخش می‌شود.
 
مروی تأکید کرد: هنگامی که کشورهای خارجی از ظرفیت‌ها اطمینان حاصل کنند به این بخش قدم خواهند گذاشت به خصوص در زمینه تجهیزات و رشد و توسعه این بخش تولید داخلی را یاری خواهند کرد.
 
وی در پایان یادآور شد: فروش نفت دیگر به شیوه سنتی کم‌تر صورت می‌گیرد و در حال حاضر در کشورهای دنیا بحث پالایشگاه‌های کوچک و واگذاری این بخش به بورس است که می‌تواند در آینده به پیش ببرند و تحول اساسی نفت و انرژی به ما کمک فراوانی کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، فروش ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار