همزمان با دومین روز نمایشگاه نوزدهم نفت، تفاهمنامه ساخت و بومی سازی ماده ضد کف پایه سیلیکونی مورد استفاده در پالایشگاه گاز، همچنین توسعه دانش فنی واحدهای شیرین سازی گاز با بهره گیری از حلال فرموله شده از جمله تفاهمنامه هایی بود که امضا شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، قرارداد ایجاد صندوق حمایت از تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و قرارداد تولید بخاری با رده انرژی از جمله این قراردادهاست.
 
تفاهمنامه ساخت و بومی سازی ماده ضد کف پایه سیلیکونی مورد استفاده در پالایشگاه گاز، تفاهمنامه توسعه دانش فنی واحدهای شیرین سازی گاز با بهره گیری از حلال فرموله شده نیز از جمله تفاهمنامه هایی بود که امضا شد.
 
لازم به ذکر است در این برنامه از قراردادهای نوع DLT به منظور گازرسانی به مناطق دوردست با استفاده از واحدهای کوچک گاز طبیعی و دستاوردها و پروژه های ارائه نرم افزار تهیه بسته محاسباتی جهت مقایسه اقتصادی روش های مختلف انتقال انرژی به نقاط دوردست نیز ارائه شد.
 
در این برنامه از نرم افزار سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت ABC در پالایشگاه گاز، نرم افزار سیستم مدیریت اصطلاحات انرژی مبتنی بر استاندارد ایزو ٥٠٠٠٠ در پالایشگاه گاز نیز رونمایی شد.
 
در پایان پروژه معاینه فنی موتورخانه ساختمانهای دولتی در شهر تهران با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش آلاینده ها نیز معرفی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار