تکرار/ هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و مترو با نظر ستاد هدفمندی یارانه‌ها مغایرت دارد

استاندار تهران گفت: قرار بود افزایش کرایه‌های مترو و اتوبوس طبق نظر ستاد هدفمندی یارانه‌ها صورت بگیرد اما شهرداری تهران علی رغم نظر ستاد هدفمندی وارد عمل شده و متاسفانه نرخ کرایه‌های اتوبوس و بلیط مترو را افزایش داد.

"سیدحسین هاشمی" استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره افزایش قیمت‌ بلیت اتوبوس و مترو گفت: طبق قانون، قیمت‌ها برای افزایش کرایه‌ها توسط شورای شهر اعلام می‌شود، چنانکه شاهد بودیم در رابطه با تاکسی‌ها ۲۵ درصد افزایش قیمت از سوی شورای شهر مصوب شده و از دیروز به مرحله اجرا درآمد.  
 
وی افزود: درباره افزایش کرایه‌های مترو و اتوبوس قرار بود طبق نظر ستاد هدفمندی یارانه‌ها این مورد به تاخیر بیفتد، اما شهرداری تهران علی‌رغم نظر ستاد هدفمندی وارد عمل شده و متاسفانه نرخ کرایه‌های اتوبوس و بلیط مترو را افزایش داد.  
 
هاشمی تصریح کرد: با توجه به همکاری خوبی که بین شهرداری تهران و دولت وجود داشت جای گلایه دارد که این اتفاق از سوی شهرداری رخ داده، اما با توجه به پیگیری‌های ما افزایش قیمت‌ها در چارچوب مصوبات شورای شهر بوده است.  
 
استاندار تهران تاکید کرد: انتظار بود شهرداری تهران در بخش ناوگان حمل ونقل عمومی و مترو همکاری بیشتری را با دولت صورت می‌داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، استاندار ، تهران ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار