معاون درمان وزارت بهداشت:

اجرای طرح تحول نظام سلامت در راستای عدالت در دسترسی به خدمات درمانی است

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مشكلات اساسي مردم در حوزه‌هاي پرداخت مستقيم، كيفيت خدمات درماني و عدالت در دسترسي به خدمات با اجراي طرح تحول نظام سلامت حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ دکتر محمد حاجی آقاجانی در همايش روز جهاني ماما ضمن بيان اين مطلب گفت: مردم كشور ما در حوزه خدمات درماني با سه دغدغه اساسي روبرو هستند. طرح تحول نظام سلامت طوري طراحي شده تا بتواند اين نيازهاي اساسي را پاسخگو باشد.

وی افزود: بخشی از این طرح مربوط به برنامه ترويج و رایگان شدن زايمان طبيعي در بيمارستان‌هاي دولتي است.

معاون درمان با اشاره به اين كه با اجراي اين طرح فضاي مناسبي جهت اشتغال به كار ماماها ايجاد می شود، اظهار داشت: تمهيداتي در نظر گرفته شده كه زايمان مادران در بيمارستان‌هاي دولتي انجام شود.

معاون درمان در ادامه اظهار اميدواري كرد: با اجراي برنامه رایگان زايمان طبيعي و بدون درد و همكاري ماماها، متخصصين زنان و زايمان، پرستاران و بيمارستان‌ها، آمار زايمان طبيعي افزایش یافته و بسياري از مشكلات مرتبط با اين حوزه رفع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدي اسدي درباغي
۱۴:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
زماني تحول در درمان كشور ايجاد خواهد كه را دسترسي مردم به پزشك اسان شود واين زماني امكان پذير است نيروهاي متخصص به اندازه كافي وجود داشته باشد واز طريق نظام ارجاع هم فقط در دايره تخصصي فعاليت نمايند، و نيرو متخصص هم زماني كافي كه آموزش تخصصي از طريق بخش خصوصي امكان پذير باشد ودر كوتاه مدت مانند ساير اقلام تجاري وخدماتي امكان ورود خدمات از خارج امكان پذير باشد.ارزش سلامت مردم كه كمتر ماشين وتخم مرغ سيب زميني نيست
آخرین اخبار