عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید گفت: نیاز اساسی به سه هزار میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر در شهرهای جدید وجود دارد.

یدالله رحمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: برای تکمیل فضاهای روبنایی مورد نیاز مسکن مهر تقریبا دست تنها هستیم.

وی ادامه داد: گرچه قانون ‌گذار تکالیفی را در امور مختلف در قوانین و مقررات وضع‌ شده برای دستگاه‌ های اجرایی مشخص کرده که شامل ساخت مدرسه، فضای بهداشتی و درمانی، انتظامی، مراکز فرهنگی و ورزشگاه است؛ اما در این بخش توجه لازم صورت نمی‌ گیرد.

رحمانی افزود: دستگاه‌ ها وظیفه دارند تا زیر بناهای مورد نیاز را در بخش ‌های آب، برق و گاز تامین کنند ولی به این نظر رسیده‌ ایم که بیشتر از اینکه این پیگیری را از طریق دستگاه‌ های دیگر انجام دهیم، باید به داشته ‌ها و منابع خودمان اتکا کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید تصریح کرد: این شرکت امسال هدف ‌گذاری خیلی بزرگی را برای تامین مالی پروژه‌ های مورد نیاز مسکن مهر دارد.

وی ادامه داد: سه هزار میلیارد تومان باید برای تجهیز منابع به غیر از تسهیلات و آورده مردم که برای تکمیل پروژه‌ ها لازم است، تامین کنیم و این کار بزرگی است.

رحمانی اضافه کرد: با شناختی که از شهرهایمان داریم و با در نظر داشتن ظرفیت ‌هایی که برای کسب درآمد وجود دارد، نیروی انسانی باتجربه‌ ای که در اختیار داریم و راهکارهای جدیدی که در زمینه کسب درآمد وجود دارد، بسیار خوش ‌بین هستیم که همکاران ما بتوانند به این هدف دست پیدا کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.