وزارتخانه های آموزش و پرورش و آموزش عالی، باید با نقش کاربردی خود نیروی انسانی ماهر مورد نیاز کشور را تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در همایش مشترک کمیته های اجرایی بسیج دانش آموزی گیلان در شهرستان ساحلی انزلی گفت: برنامه ریزی های آموزشی و تربیت نیروی انسانی باید بر مبنای نیاز کشور باشد.
وی با بیان اینکه مهمترین رسالت آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی کارآمد است ، تصریح کرد: جوامعی پیشرفت خواهند بود که در حوزه تربیت انسانی قدم بردارد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: مسئولیت اعتلای کشور بر شانه آموزگاران و معلمان خدوم و تقویت اقتدار ملی در سایه آموزش و پرورش قدرتمند است.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، یکی از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش ؛ فرهنگ را سرلوحه همه امور خواند و با اشاره به انتشار 130 میلیون جلد کتاب در سال برای دانش آموزان گفت: تعلیم و تربیت سازندگان جامعه فرصت خطیر اجتماعی در اختیار آموزش و پرورش گذاشته است که باید از آن استفاده کند .
عضو کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت با بیان اینکه ابزار مناسب برای تقویت فرهنگ در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد ، خاطرنشان کرد : این رسالت سنگین بر عهده همه کادر آموزش و پرورش به ویژه ایثارگران، بسیجیان و خانواده شهدای شاغل در آموزش و پرورش است .
وی خواستار پیگیری بحث درمان ایثارگران و قانون جامع ایثارگران از سوی نائب رییس مجلس شورای اسلامی شد .

انتهای پیام /


برچسب ها: نائب ، رییس ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.